SEN LUNCH

tjohoo :)

Alldeles snart ska vi äta lunch så jag tänkte bara skriva lite kort innan.

Idag har jag bara suttit framför datan, varit med familjen, kollat på tv m.m. Och nu så ska vi då ha lunch, med min bror, våran granne, mamma, pappa och kanske min andra bror. Så det ska bli mysigt :) Senare ikväll så drar min brorsa till hans polare och jag, mamma och pappa blir bjudna på middag på restaurangen kungsholmen. Hatar när man blir bjuden på sånna dyra ställen eftersom man inte har någon aning om vad man ska beställa :p Ska man svälta och då beställa en förätt eller vara mätt och beställa kanske en stor sallad? Haha dagens i-lands problem :p

Snart är det jul hörrni :D Hittat många klappar? Själv har jag redan gett alla mina på chanukka som var för nån vecka sen. Men vi firar ändå jul. Det bra är att jag såg att det snöade idag så det finns ju en chans att det snöar på jul :) Fett kul asså. På jul är det faktiskt min pappas födelsedag och min farmors dödsdag, så på jul är alltid schemat hektiskt som ni kanske förstår :p

Sen så är det nyår snart också. Bara nån vecka, eller hur? På nyår är det fekke här hemma haha - det lät töntigt men det skiter jag i :) Aja vi har i alla fall bjudit några vänner och deras barn och deras barn näe jag bara skämta. Haha Lill-Babs skämt. Vad som händer lite senare på nyår det vet jag inte än.

Näe nu ska jag dra mig, men ha en fortsatt trevlig dag så skriver jag innan och efter middan (kanske).

Kram!                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0