RUBRIK?

hej igen

Nu är jag hemma, och planen om att få sova gick lite dåligt sådär. När jag kom innanför dörren så står det okända stora skor i hallen dvs, killskor. (Oj nu ringer det här, men orkar inte svara) Pappas arbetarkompis är nämligen hemma hos oss nu. Lite jobbigt läge eftersom jag ville njuta av att få sova, bara lite. Men nej!

Just nu sitter jag och äter ett plommon :) Nyttigt och bra.

Ni får ursäkta mig, när det gäller att bara prata om sig själv på den här bloggen, haha. Så jag tänkte slänga in nått kul, om jag hittar något.

Spice Girls har ju startas sin turné nu. Jag såg ett klipp på tv:n där dom uppträdde med gamla låter + den nya. Vad tycker ni om den nya? Jag tycker i alla fall att den är bra dom första gångerna man hör den, men nu är den redan uttjadad i mina öron.

Jennifer Lopez är ju gravid nu också. Det var nån annan jag nämligen läste om i tidningen som hade blivit gravid.

Jag kan ju berätta lite om min nya favorit :) Hayden Panettiere.

Hayden är för tillfället aktuell i tv-serien heroes. Annars är hon oftast med i ungdoms/high school filmer. Hayden verkar också ha en liten flirt med artisten Ne-Yo. "Ne-Yo admits it: He was holding Hayden Panettiere's hand Monday night as the two hit a New York City nightclub, but the two are not dating. He swears. " + så ser ni ju lite bilder på dom längre ner i inlägget. Jag menar vadå inte nån flirt. Haha. Sedan har han sagt: "Hayden is cool people" :) Jag tror i alla fall att det anas lite mer än bara ett kompisskap mellan de 2.


Lite mer bilder på Hayden.

Även Hayden kan bära upp skinnjackan riktigt snyggt ->

 photo |

Vem bär den bäst liksom?!?

 photo |

Här kan man också se henne tillsammans med Ne-Yo

 photo |

Slutpratat om Heyden.

Alldeles nyss kom faktiskt Mami hem och gav mig det fina klockhalsbanden jag alltid velat haft. Men det går lätt sönder så jag ska limma lite :) Pyssel, pyssel, pyssel.

Sedan gav hon mig faktiskt ett glas julmust. Och på allt detta så kom hon hem med pizza. :D SÖTO MAMI! <3

Ni kan få se en liten lista på vad man behöver göra idag.

* Kolla bloggar, mail, övrigt m.m.
* Kolla vad mamma köpt nu när hon varit på stan.
* Försöka sova
* Skriva lite på svenska resensionen
* Äta
* Gå och dansa.

Nu har ni sett lite av vad som kommer hända resten av dagen. I mitt sista inlägg så ska jag skriva upp listan igen och bocka det jag klarat av. Detta är dock mest för mig egen skull förstors :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0