RUBRIK

hej hej

Under tiden jag varit borta så har familjen hunnit att öpnna presenter, varit ute på stan och kollat på film.

Nu kan jag berätta vad alla fick :)

Mamma och pappa: Fick kaffekoppar där det står kaffe på. Allt går i färgen brunt
Alex: Fick först en flytande tvål behållare i en svart färg, ett sten tandborste ställ och en sten skiva där man kan lägga fast tvål.
Joachim: Fick en snygg brun långärmad tröja med typ 4 knappar vid halsen.

 på denna bilden så ser ni flytande tvål behållaren.

Resten finns det inga bilder på.




Efter vi hade öppnat paketen så gick jag, Alex och Joachim till Alex bil för att köra runt på stan, och shit vad tomt det är asså. Meningen med utflyckten var att vi skulle hitta ett ställe att typ fika på eller så men det är ju ingenting som är öppet nu när det är jul.




När vi kom hem så kollade vi lite på tv och efter ett tag så gick Alex och då började vi kolla på filmen Casanova. Som btw är en riktigt kul och bra film :)




Någon dag framöver så funderar jag och min bror Joachim på om vi ska gå och kolla på Guldkompassen. Jag har hört bra kritik om den och han tyckte också att det verkar som om den filmen är ganska bra. Så vi kanske går på bio imorgon eller så, jag är inte riktigt säker ännu, men om det blir så, så skriver jag det här :)



Nu ska jag strosa runt på internet som vanligt :p Men hare bra! :) nyår nästa...

Kommentarer
Postat av: Sofi

olivia den är jättebra,typ lite som narnia :)

2007-12-24 @ 23:05:23
URL: http://fashionbysofi.blogg.se
Postat av: olivia

Sofi: Haha då kommer jag allt gilla den :) Kommer skriva om filmen på onsdag eftersom det är då vi ska se den :)

2007-12-25 @ 00:43:14
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0