NÅGRA TIMMAR SENARE

tjolahopp

nu sitter jag här igen några timmar senare, utan brodern hemma :/ Men han kommer nog snart. Hans mobil är avstängd så han är nog på flyget. Haha det roliga är att pappa inte vet om att han kommer idag så jag och mamma behövde ringa Joachim och då så snodde jag hans mobil eftersom att han har numret. Och mamma o pappa skulle på en föreställning ikväll men eftersom att min bror kommer så gick ju inte det, så jag fick ringa hem från en annan telefon och låtsas att jag var Albert (kompisen mamma o pappa skulle gå på föreställninge med) så att mamma kunde säga i luren åå nej kan du inte träffas ikväll? Åh nej har du maginfluensa!

Haha det var såå kul :p

Annars så gör jag inte så mycket förutom att försöka fördriva tiden, men det går inte så bra :/ Jag får väl sätta på the sims igen haha XD Tidsfördrivaren nummer 1.

Ha de så bra allihopa och trevligt lov, god jul, gott nytt år - till er som reser bort - puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0