NÄE, FÖRLÅT MEN JAG SKÄMS LITE

hej igen :p

Nu skäms jag lite över att jag aldrig lägger in "riktiga" bilder på mig, ni måste ju för tusan få se hela mig och inte bara mina bra bilder utan näe, nu ska jag bjuda på mig själv och lägga ut bilder som jag faktiskt tycker att jag ser ut som sting på :p hahaXD eller typ rod stewart...

image315

KOPIOR? :p:p haha garv, garv, garv

image316

LIKA SOM BÄR? hahah

image317 det jag hade på mig den dan var:
senapsgul klänning som jag fick av farbror min - H&M
svarta strumbyxor och tights - H&M och Lindex
and that's all.

image318

lite lika är vi...:p

så, det där var ja dåra :) Ska försöka ta lite bilder med min mobil om jag hitta den :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0