MOBILEPHONE = LOST

hej hej

Jo gissa vad som hände idag asså! Jag sitter och målar min målning på bilden och då så skickar Martin en låt till mig på mobilen, efter att han har skickat den så lägger jag mobilen bredvid mig på bordet. Sedan så säger Bisse (lärare) att lektionen är slut och att vi ska plocka undan och då så städar jag undan platsen jag satt vid. När jag kommer tillbaka så är mobilen borta! Hur jävla sinnesjukt är inte det?!? Jag har typ letat i hela skolan, så imorgon ska vi se om det är någon lustikurre i klassen som tyckte att han/hon var lite rolig och skulle ta min mobil. Den människan är en dead man walking sen kan jag bara säga! HAHA.

Alldeles nyss så åt jag faktiskt upp mina 11 bitars sushi - så himla gott! :D Favvo maten nummer 1. :) Ni kanske också gillar sushi, eller så har ni någon annan favoritmat, vad vet jag?

Ikväll så ska jag kolla på top model sverige finalen och imorgon så ska jag och Debbie kolla på luciatåget eller vad det nu heter. Haha, jag har faktiskt aldrig sett ett luciatåg. Ganska weird, men så ere :p

Nu går jag faktiskt runt för första gången på 2 dagar, utan min korsett, vilket känns skööönt :) Fast det gör ju såklart ondare än när jag har den på, men den e ganska jobbig ibland, så det vara bara skönt att ta av den. Antar att det är bra för ryggen att få "koppla av".

Anledningen till varför det inte kommer in videos och bilder är för att min mobil nu är borta. Men om jag hittar den imorgon så lovar jag att jag lägger in det jag utlovat :D

Hejdå, skriver kanske lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0