MAT I VÄRMEMASKINEN

haha ni kanske undrar över rubriken. :p

Men jag håller på att göra varma mackor :) mums! Som pålägg har jag: Lax, paprika, tomat, ost, philadelphia och smör. Ni kanske tycker att det låter äckligt men det är faktiskt super duper gott :)

Det var extremt roligt på dansen, haha. Först så fikade vi då vi blev bjudna på lussebullar, knäck, ischoklad, kladdkaka och chokladkaka och det var såå gott. Efter fikan så sa våran lärare att hon skulle ropa upp oss 1 och 1 så att hon kunde prata enskilt med oss i ungefär 1-2 minuter. Alla fick både possitiv och negativ kritik. Jag fick mera possitiv kritik än negativ så det var bara kul! :) Och hon ger sånna bra tips asså. :p Sedan fick vi titta på en film som visade när vi hade dansat i olika tillfällen och att se sig själv dansa det var ju en upplevelse i sig :p

Under tiden så satt vi inte och fikade näe utan vi fick göra våran egna koregrafi till låter All I Want For Christmas - Mariah Carey, vilket var riktigt kul haha :D Sedan fick man framföra dansen och då var det kul att se alla andras "kreationer".

Näe nu ska jag kolla till mackorna men sov så gott nu :)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tack så mycket! :) Är bloggen bra nu?

2007-12-16 @ 23:25:26
URL: http://totallyme.blogg.se
Postat av: olivia

Hampus: Mm den var riktigt fin din blogg och jag gillade också covern av umbrella i inlägget Video.

2007-12-16 @ 23:35:31
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Hampus

Nu såg jag! Haha :) TACK SÅ MKT!

2007-12-16 @ 23:41:40
URL: http://totallyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0