LÖRDAG

tja tja.

Asså jag får hela tiden för mig att det är söndag idag, men det är ju bara för att jag var hemma från skolan igår.

Idag blir det bara plugg, plugg, plugg. Haha lite svårt att komma undan när mina föräldrar har värsta plin på mig. Men men. Det är ju bara för mitt eget bästa ändå.

Som ni kanske förstår så blir det inte så mycket för mig att skriva idag, så jag kommer nog mest skriva om andra saker utöver mitt liv :p

KOLLA VIDEON


asså hur mycket längtar man inte till filmen när man ser denna? Den kommer ut på bio i maj och jag ska såå mycket gå på premiären haha :D Så vi ses där, haha.

Om en vecka är det äntligen lov! :D Då ska jag vara lite med mina vänner och bara ta det lungt. Min bror kommer ju till nyår, så det ska bli skitkul eftersom jag då inte träffat honom på 3 år liksom. Undrar hur han ser ut nu...:)

Jag har faktiskt fått en ny sysselsättning. Förut så var det tetris på nätet men nu är det MindJolt games på facebook. Inge bra, inge bra. Haha dem flesta spelen gör en beroende asså. Men vad annars ska man göra när man har tråkigt och är ensam hemma?

Nu ska jag kolla runt på internet och i alla fall försöka skriva något på mitt dumma so arbete som inte går bra nånstans. Wish me luck! :p

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0