LITE KUL, SÅDÄR...

hej igen


Ni kanske har hört talas om Cambells soup.  En riktigt vanlig känd soppa i Amerika, men ni kanske inte visste att det faktiskt var Andy Warhol som designade sopploggan.  Andy Warhol är känd för sina 4 bilder i 1. Det är också han som står för dom fina konstverken på Marilyn Monroe Och när jag säger 4 bilder i 1 så menar jag sånna här:  - det brukar oftast vara 4 bilder. Ni känner säket igen dessa. Namnet Cambell är nästan lika dant som Naomi Campbells efternamn. Jag trodde faktiskt att hon hette Cambell i efternamn tills jag såg att hon inte hette det.  En ursnygg modell som faktiskt bedverkat i Victoria Secret fashion shows.  Man längtar ju bara tills att nästa show ska komma på tv här i Sverige :) På bilden ovan ser ni Adriana Lima som jag tycker är den snyggaste modellen i Victoria Secret. Med hennes mörka hår och blåa ögon så är det nog inte så svårt att lägga in henne i sin agentur. Jag har hört att det faktiskt har funnits en svensk modell i victoria secret, då blir man ju lite stolt, haha. Ni kan kolla på deras vackra kollektion på victoria secret hemsidan. Måste bara tillägga - Kolla hennes skor! Värsta platån, snacka om att modellerna snubblar på catwalken :p



Det var det, skriver mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0