KVÄLLSMYS

hej hopp :D

För en stund sedan så satt jag mami och papi och kollade lite på tv och hade kvällsmys, vilket innebär chips, te, bones, sex and the city och filtar :) Pappa slocknade efter bones haha :p Fast annars brukar han somna vid 21.00 varje dag - haha lilla papi. När han hade somnat så kollade jag o mami vidare på satc och kunde då skratta lite mer åt hur otroligt roliga dom är asså. Annars kan det bli lite stelt när det handlar om sex skämt liksom.

Nu gjorde jag också klart min hemkunskapsuppgift :) Ja juste, hemkunskapen ja, jag hur ju inte berättat vad vi gjorde.

Idag på hemkunskapen så jobbade jag med Philip och vi, likaså alla, gjorde posherat ägg på rostad macka. Då man rostade mackan på spisen i en stekpanna då, och sedan så fick vi göra posherat ägg för första gången, vilket var en rolig upplevelse, så jag ska nog göra det till ma o pa imorgon till frukost. Sedan så hade jag gjort en lax sallad bredvid, då jag hade tagit salladsblad som botten, lagt laxen ovanpå, lagt lite tillbehör runt omkring och så. Det blev btw riktigt gott, men Maria (våran hemkunskapslärare) hatar typ mig så det spelar ingen roll hur mycket jag arbetar, hon ger mig fortfarande sura blickar :/ Inte så kul kan jag bara säga...

Haha måste bara säga att på sex and the city så hade Charlottes man Trey gett henne en bebis i kartong eftersom han ville få henne på bättre humör, men hur kul kan det vara när man inte kan få barn att få en kartong bebis i present...Näe, jag skulle typ bli skit lessen vilket Charlotte faktiskt blev.

Jag är riktigt pigg, nu när jag redan sovit lite idag. Så jag har lite svårt för att gå och lägga mig nu om man säger så, men iförsig så måste jag vara pigg imorgon då jag faktiskt ska gå lite på stan + ha besök, berättar mer om det imorgon.

Men hörni, ni får ha det så bra tills vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0