KONVERSATION

hej igen.

Ville bara visa en jätterolig konversation som jag hade med Debbie idag på JS.en.

O: Jag tycker inte om dig, fjolla, fatta!
D: Din dumma fjortis ****!!!
O: Tönt som inte kan skriva ut ordet.
D: Bara för att jag är bäst!
O: Bara för att du är en kräkgrön fjolla som smeker min sko! / Stolt fjortis <3
D: (sedan stryker Debbie det jag skrivit och skriver istället fit äcklig) -->  Stolt fjortis
                                                                                                                                äcklig
O: No u didn't
D: Oh, yes I did!
O: Voy vitto!
D: Puta!
O: Siska!

haha japp, det var våran lilla konversation idag :)

Åå, jag är så glad för nu har jag äntligen fått min veckopeng, alltså 400 kr. Och då kan jag köpa present åt Debbie och Hannah, och ge Daniella 240 kr. :) Sedan är jag skuld & presentfri.

Sedan fick jag också lite söta chanukka presenter av mor och far idag :D riktigt kul + så gick jag in på abercrombies sida och jag tänkte visa lite gulliga grejer jag kanske ska fråga min bror om. Ge mig gärna några tips om vad ni tycker är snyggt av bilderna jag lägger in och så.

1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.  fina grejor va! :) Vad tycker ni är finast? En kommentar uppskattas riktigt mycket just nu! (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du 400kr i veckopeng?

2007-12-05 @ 19:57:04
Postat av: olivia

Anonym: haha nej, då vore jag ju rik. Utan pappa hade glömt en veckopeng, så jag fick 2 nu. Jag har 200 kr i veckopeng, och för det får jag betala sånt jag inte behöver. Hoppas det var ett bra svar på din fråga :/

2007-12-05 @ 20:02:55
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0