KLAR MED FLÄTNINGEN, NU ÄR DET BARA ATT VÄNTA

hej hej 

För en stund sedan så kollade jag lite på min blogg. Man vill ju se om det man skriver är bra och så. En bra sak att göra om man vill förbättra bloggen. Nu tillbaka till ämnet. När jag kollade egenom bloggen så såg jag hur dålig gramatik jag verkligen har! Jag trodde inte att den var så illa. Men, men...Det blir nästa sak att tänka på nu när jag bloggar. Och jag kan säga att jag verkligen anstränger mig nu. Man vill ju inte låta löjlig på sin egna blogg. 

Nu har jag i alla fall flätat klart håret, och här kan ni se resultatet: 

image346

BAKIFRÅN

image347

FRAMIFRÅN

image348

OCH ÅTER IGEN FRAMIFRÅN


Nu ska jag bara vänta, och sen imorgon så ska jag locka håret med min locktång. Sedan lite mousse och hårsprej såklart! ;) 

Nu får ni ta er en riktigt lång skönhetssömn, så att ni ser så fräscha ut som möjligt imorgon :) Bäst på fest - som jag brukar tänka. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0