KÄNDISSNACK

hej igen.

Nu ska det pratas kändisar och top 10 listan på the voice.

DAGENS KÄNDIS ÄR:

 Ashley Simpson. Jag tycker att hon är riktigt söt faktiskt. Sötare än hennes syster i alla fall. Systern Jessica Simpson.  Jag tycker faktidkt inte att Jessica och Ashley är så lika, eller vad tycker ni?

 Marie Picasso som van idol 2007 är redan ute i musikbranchen. Det sägs faktiskt att hon ska ha en konsert i globen, men det vet vi ju inte helt säkert. Marie har ju lånat namnet Picasso som sitt efternamn och nu säger man att hon kan bli stämd för det. Men jag menar varför välja ett annat efternamn egentligen? Det är som om jag skulle kalla mig för Olivia DaVinci. Lite galet, eller hur? Marie har i alla fall hamnat 1 på toplistan med den nya låten this moment, vilken inte är en favorit hos mig.

Britney Spears vill vika ut sig i en tidning, men tidningen tycker inte att hennes kropp är tillräckligt fin för att få hamna i en tidning, så nu letar man efter en kopia av Britney så att man kan sätta Britneys huvud på kopians kropp.  Det blir ju inte nårr sånt här i alla fall :p

Chris Brown...Är han inte söt så säg? :p Hans musim är ju också bra, så varför inte satsa...sajk.

Måste bara säga att jag älskar den nya Diesel reklamen. Stilren och helt enkelt riktigt bra. Vet inte varför jag gillar den så mycket men jag tycker helt enkelt bara om den, haha. Reklamen har man gjort för att göra reklam för deras nya doft Fuel For Life...Diesel Fuel for Life



Ok nu ska jag skriva Top 10 listan hos the voice.

PARTYBEATS

Top 10. Mary J. Blige feat Lil mama - just fine
Top 9. Timbaland - give it to me
Top 8. Chris Brown feat T-pain - kiss kiss
Top 7. Adam Tensta - my cool
Top 6. Che'nelle - i fell in love with the DJ
Top 5. Plies feat Akon - hypnotized
Top 4. Kanye West feat T-pain - good life
Top 3. Rihanna - don't stop the music
Top 2. 50 cent feat Justin Timerlake - ayo technology
Top 1. Timbaland feat Keri Hilson - the way i are

skriv gärna era kommentarer kring det jag skrivit i inlägget, men jag måste bara säga att toplistan inte var min grej asså. Jag menar the way i are är hur gammal som helst och hur uttjatad som helst, själv gillar jag my cool bäst av alla låtarna ovan.

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: emelieu

Ashley Simpson är så mkt sötare än jessika :P ^^

2007-12-14 @ 18:32:52
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: olivia

mm det tycker jag med! :)

2007-12-14 @ 18:52:42
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Nattis

Marie Picaso, kallar sig picoaso för att hedra sin hund som dog när hon var tolv, sen dess har hon kallt sig picaso..så de är därför!

2007-12-14 @ 19:03:46
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: olivia

mm hennes pudel, ja. läste att folk hånar henne för att prata med hunden genom nån slags media eller vad det heter...

Konstigt :S

2007-12-14 @ 19:28:43
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0