KÄNDISSNACK

Då var det dags för mig att prata kändisar :D

Nästan alla har nämt det idag, men jag tänkte att jag också kunde nämna det för skojs skull.

Nu är det sagt att Jessica Alba är gravid! Tjohoo.

Ett riktigt sött par dom är. Den lycklige heter Cash Warren.

image321
De ska tydligen få barn i maj eller juni....det ska bli se hur hon kommer klä sig och stråla med hennes gravida mage. Paret träffades genom inspelningen av Fantastic Four, där Cash assisterade regissören.

Och kolla vad trendsättaren Mischa Barton har gjort...Inte alls hennes stil, tycker i alla fall jag.

Mischa Barton Gets in Touch with Her Tamer Side | Mischa Barton När jag tänker på Mischa Barton så tänker jag:

 gulligt leende

inte som värsta playboy style bla bla bla...ni kanske fattar grejen :p

VEM BÄR DEN BÄST?

 ja, vem tycker ni? Den otroligt vackra Hayden Panettiere eller Jessica Simpson?

Me think Hayden. Jessica ser bara fet och maskulin ut.

Så det var det..ha det nu så bra. Snart kommer det ett god natt inlägg också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0