JULMIDDAG

hej hej

Nu är det ju bara en dag kvar till julen :D Kul va?

Just nu så har vi gäster. Eller gäster och gäster vi har familjen hemma. Min bror, min farbror och hans fru och mamma o pappa. Snart kommer också min andra bror. Sedan vad jag gör när alla gått hem vet jag inte. Jag ska kolla med mina bröder först, men sen ska jag ringa runt till alla kompisarna :D

Skulle va kul att gå på bio! :) Är på värsta bio humöret. Ni vet sådär det kan vara ibland.

En liten update då: Jag är verkligen helt inne i Gilmore Girls. Just nu har Rory fyllt år så jag är där nånstans. Men det är väl säsong 2 som sänds nu eller?

Aja. Jag ska ta mig en liten tidsfördrivare, dvs the sims timme :p

Hare bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0