JULLUNCH OCH PRESENTÖPPNING

hej hej

Just nu så sitter jag här framför datan och lyssnar på I wanna know what love is. :) Resten av familjen jobbar i köket bredvid där jag sitter. Och dom stackarna får lyssna på min musik :D

Kom precis hem från shoppingen och med mig fick jag presenter till hela familjen. Kan skriva vad om ett tag eftersom att mina bröder har kommit och kollat vad min blogg heter och så kommer dom självklart gå in på datan och läsa allt jag skriver, så räkna med mindre detaljer nu asså :p Kom också tillbaka och besök bloggen om ett tag så har jag nog skrivit ut vad jag köpt för presenter till alla :D

Västermalmsgallerian var stängd idag den jäveln, haha jag brukar ofta snacka om saker som om dom vore människor eller vad man säger :p Till exempel om min mobil är borta så säger jag han är borta, konstig vana va?

Näe snart så blir det lite jul mat och oj vad jag kommer gå upp i vikt asså. Helt seriöst man äter ju typ hur mycket mat som helst i flera flera dagar också. I min familj så har vi i alla fall ätit julmat i typ 5 dagar. Haha jag är heelt seriös nu asså.

Men så får man ju göra på julen :) Man får gå upp i vikt det är det som är så bra. Föresten visste ni en grej...hela världen firar jul imorgon. Den 25 december. Asså för mig har ju julen alltid varit den 24 december. Det är ju ett juldatum liskom...knasigt...

Ok nu ska jag vara lite social med min familj. Det är ju inte varje dag som jag umgås med dom. Jag menar min brorsa åker ju om en vecka typ :'( Ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig att få vara med hela min familj. En dröm vore att fira jul med farmor, farfar, mormor, morfar, mina 3 bröder, Yonasan, Akkiva, Aharon, (nya barnet), mamma, pappa och resten av släckten. Men tyvärr så är alla mina mor och farföräldrar döda :/ Och mina 2 brorsor bor liksom utomlands + deras barn osv.

Näe inget deppande nu :p Haha jag blir typ lite deppig på riktigt, men nu ska jag allt tänka possitivt. :D

Men hare bra hörrni, och ta vara på er familj och uppskatta att ni alltid har dom vid er sida. Tänk också på era mor och farföräldrar, eftersom att dom kanske inte alltid finns vid er sida. Så uppskatta att ni har eran familj hos er.

Från mig till er alla en riktigt GOD JUL!

 ----> kolla vad som kommer upp när man söker på nordpolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0