JAG HAR JU SVÅRT ATT HÅLLA MIG

hej igen

som vanligt så skriver jag flera inlägg efter att jag skriver god natt :p Vilket betyder sista inlägget, haha.

Men nu är det såhär att jag är med i en tävling som görs på den här sidan. Jag hittade tävlingen hos emelie.

Vem vill inte vara med i en tävling där man tävlar om ett Chanel läppglans? Asså jag brukar ju inte vinna haha men man kan ju alltid försöka. Tyvärr har jag inte ärvt mammas tävlingsvinnar gener, haha XD

Jag hade ett genomskinligt läppglans en gång i tiden och jag älskade det såå mycket, men tyvärr så försvann det efter typ 1 dag haha :p Så om jag vinner så ska jag försöka hålla hårt fast vid det här läppglanset, dvs ha det i sminkväskan. Ett tryggt och säkert ställe hhee.. Vet ni vad? Jag pluggar fortfarande och jag är på dom 2 sista frågorna nu. Hoppas hoppas hoppas att fantasin flödar så att jag kan skriva klart snart. Klockan är ju för tusan 00.55, näe usch...jag vill soooovaa :/ Aja, nu får jag bita ihop och köra gärnet. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0