JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DIG

hej hej

Idag har det både hänt lite bra och dåliga saker. Fett jobbigt det här med min rygg. Man börjar ju tänka lite framåt och börjar undra om man då kan göra si och så, men det kanske alla gör när man har slagit sig, eller fått nån skada. Det jag mest undrar om är om jag kommer kunna dansa mer, asså inte så att jag blir invalid, men jag menar verken har ju blivit värre och tänk om jag måste sitta varje lektion och så, det vill jag inte :/

Jag har faktiskt sovit hela kvällen, vilket nu plågar mitt skolarbete :/ Så nu ska jag äta middag liksom...:p

Kanske lägger in lite smått och gott om en stund, kom tillbaka då! <3

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0