HURRAY, HURRAY, HURRAY! :D

hej hej

IDAG ÄR DET NOG MIN FAVORITDAG! JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE PERSON JUST NU KAN JAG BARA SÄGA!

Idag i skolan så var det filmtittning som vanligt. Nu borde jag kunna säga filmtittning 24/7 :p

På bilden så tänkte jag att jag skulle leta efter min mobil eftersom det var där den försvann. Jag frågade Jacob som satt bredvid mig om han kunde ringa till den, men det hördes ingen vibration. Sedan så säger han men kolla i fickorna påmålarrockarna. Vid de lagret så känns läget ganska hopplöst, så jag går och kollar i alla fickor tills...JAG HITTAR MIG MOBIL I EN AV ROCKFICKORNA! Jag skuttar av glädje och börjar nästan gråta eftersom jag trodde att mina föräldrar skulle bli as sura på mig när jag berättade det m.m. ÅÅ i den stunden mådde jag sååå bra! Asså jag hyperventilerade vid de lagret haha XD Så glad blev jag. Det hade ju gått en vecka liksom :)

Sedan efter skolan så bytte jag, Hannah och Debbie chanukka presenter.

Debbie fick: body butter från Bodyshop och leopard trosor från H&M
Hannah fick: 3 örhängen från en julmarknad och en body butter från Bodyshop
jag fick: tofflor från Åhlens tror jag och lila trosor från H&M

Alla skuttade runt av förtjusning :D

Ikväll kommer ni få se en massa videor jag utlovat och lite bilder och sånt kul :D

Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe okey jag förstår, fett nice :D

2007-12-19 @ 19:38:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0