HURRA x 2

hej hej :)

Vet ni vad? :D:D:D::D Jag har blivit faster igen. Och återigen åt en liten pojke :) 4 barnet nu. Åå det är såå kul. Familjen pratade nyss med min bror som nu är i Boston med sin fru och hans 3 barn. Näsan alla var säkra på att det skulle bli en flicka men nu blev det allt en söt liten pojke till :)

En annan sak att gratta är att min pappa fyller år idag :D Så grattis på dig far! :) Imorgon ska jag försöka springa runt och hitta dom sista presenterna.

Mamma: Kaffekoppar (hon älskar allt där det står t.ex. om det är en skål man ska ha popcorn i, så står det popcorn på burken, ni kanske fattar)
Pappa: Mjukisbyxor eftersom att dom alltid går sönder :p
Alex (bror): Nån snygg tröja eller nått :)
Joachim: Samma som Alex.

Måste bara säga att det var så kul eftersom att när mami o papi kom hem från en fest dom varit på så ville mamma att vi skulle behålla kläderna på, vilket är olikt henne. Men pappa tar på sig sina slitna mjukisbyxor och tar på sig en skrynklig tröja. Och så säger mamma till mig, att vi ska övveraska pappa med vänner som kommer. Så jag säger att måste få på pappa hans kläder. Så mamma och jag tvingar på pappa kläder och sedan så kommer gästerna och det blir bubbel och skratt och ja allt annat kul :)

Näe nu kallar min säng på mig :p Jag måste få mig lite sömn ikväll - man måste ju uppvakta pappa om några timmar :)

Kram och God jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0