HMM VAD SKA DENNA RUBRIK HETA DÅ?

Heeyyy yaaa!!!

haha...nu sitter man här framför datan och har inte någonting alls att göra och man orkar inte plugga. Jag som faktiskt försökte jobba på bra nu, men nej...

Idag är det som sagt dans men innan dess så ska jag och Filippa träffas :) Då blir det en massa flams och trams haha. När man är som vi så kan det gå hett till haha. Vill ni veta vad hon sa på msn?

filippa säger:

jag hart massa gott med mig

oliviaportnoff.blogg.se säger:

åå cakes

filippa säger:

lussebullar & ischoklad & knäck

oliviaportnoff.blogg.se säger:

åå fyfan vad gott


 Asså fatta vad gott! Och hon har gjort allt själv! :) Den duktiga lilla hemmafrun/fjortisen. Hon har gjort allt det där till alla i dansgruppen :) Snälla Filippa.


 och här ser ni henne :) Fjortis as in hell :p Fast jag ska ju iförsig inte säga nått hihi (a)

Måste säga att man får grymt mycket inspration när man läser andras bloggar. Så det här med bloggar är ju inte så dåligt ändå :p Ni kanske har någon favorit blogg, kanske är det den här? :p haha egenkär! <3

Själv har jag 2 favoritbloggar som jag går in och läser flera gånger per dag och dessa är stinalee.blogg.se och kenzaas.blogg.se  annars har lisaplace.blogg.se riktigt bra klädstil och där brukar jag också få lite inspration till olika outfits. Nu vet ni lite vart jag hänger varje dag, när jag är inne på datan :p

Det får nog vara allt för just nu i alla fall men jag skriver imorgon om jag kan :S


Kommentarer
Postat av: FILIPPAA FJORTIS XD

Hahah aa du ska inte säga nått XD vi är ju fjortisar tillsammans :D men nu ska jag göra mig iordning för att åka & träffa dig!!

2007-12-16 @ 18:05:16
Postat av: sarah

det låter jättegott! :)

2007-12-16 @ 21:26:32
Postat av: olivia

FILIPPAA FJORTIS XD: Det är väl klart att vi är fjortisar tillsammans :) Okejs :D Jag hade kul!

2007-12-16 @ 22:51:24
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0