HMM DET HÄR MED RUBRIKER ÄR LITE KLURIGT

hej hej

Det är faktiskt svårare att komma på rubriken än ni tror haha.

Idag så började mig dag med att gå och kolla på guldkompassen med min bror. Filmen var faktiskt riktigt bra, men det kanske jag bara tycker för att jag älskar fantasi filmer, som harry potter, narnia och ja m.m. Filmen handlar i alla fall om en värld där människors själar finns i djur som alltid går vid deras sida. I världen så bor det en flicka som behövs mer för världen än hon tror. Mycket händer i flickans liv men mer säger jag inte eftersom det avslöjar ganska mycket om filmen.

Det roliga var att den var ganska svår att hänga med i för det hände saker hela tiden och jag fattar inte hur barnen i salongen kunde hänga med asså. För när jag var liten så frågade jag alltid mamma vad filmen handlade om eftersom att jag aldrig förstod. Haha dagens barn säger jag bara. Allt börjar nuförtiden vid unga åldrar, man blir ju lite häpen ibland asså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0