HEMMA

hej hej

Nu är jag hemma och efter skolan så gick jag och mamma och handlade mat till ikväll.

Måste bara få klaga, men bara lite. Jag har nämligen skit ont i ryggen och jag fattar verkligen inte vad jag har gjort? Och nu är det värre än någonsin, så jag kan inte vara med på dansen. Måste typ ha korsett i skolan, och hur kul är det på en skala?!? näe usch.

Så nu måste jag sitta och titta på när alla andra dansar, fast det är ju också kul, ibland...

Nu ska jag plugga biologi, eftersom vi har ett biologi prov på onsdag. Så nu har jag bytt studieteknik. Studietekniken lyder att jag ska skriva om biologin på datan i ett word dokument, så kanske det fastnar i huvudet :p

Ha de gött! :)

Kommentarer
Postat av: Isak zöt

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj såå trevligt att få veta vad du håller på med egentligen på dagarna!!!!!

Tack sååå myckeeet

2007-12-10 @ 19:11:23
Postat av: Isak zöt

nu har jag inte tråkigt längre :D:D

2007-12-10 @ 19:11:51
Postat av: olivia

Isak zöt: Åå så bra! :) Hoppas ni andra känner desamma, haha.

Kul att du är så possitiv! :D Det gillar vi starkt.

2007-12-10 @ 19:53:09
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Artur`:D:D

jaha aa jobbigt med korsett men va ska man göra?
Finns alltid någont minus tyvär:(
men se det från det ljusa sidan....kommer inte på nån
jaja pusshej

2007-12-11 @ 13:02:53
Postat av: olivia

Artur´:D:D: mm, det e skitjobbigt vill bara ta av den :/ haha....

2007-12-11 @ 22:28:31
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0