HEMMA FRÅN DANSEN

då var man hemma från dansen.

Mami o Papi hemtade mig för att vi skulle köpa lite smått o gott på Vivo, som ligger nära min dans. Men när vi kommer hem med alla varorna, som då är frukt, flingor, mjölk, bröd, tjaaa name it! Så säger pappa att det droppar från min kasse så vi kollar i den och då är den en vanish som är sönder och alla varorna i den kassen är helt förstörda, så vi ska typ få välja nya saker imorgon. Men tänk!?! Att man inte kollar om ens varor är bra innan man lägger ut dom i hyllorna...konstigt...

På dansen så övade vi mer känsla än vanligt. Så våran lärare släckte taklampan och så fick vi blunda och på allt det så skulle vi tänka egenom dansen, tänka på vad sångaren säger, och ta fram känslan ur låten och föra in den i dansen. Jag tänkte då på J, och blev lite ledsen sådär. Ganska jobbigt att folk hackar :/ Jag menar alla förkänar ju en andra chans?. Men man fick i alla fall in känslan i dansen och kunde då dansa ut stegen bättre. Alla gjorde i alla fall det, förutom vissa som blev lite allt för ledsna :( men det får man ju bli ibland, eller hur?

Nu har jag kollat lite på irobot, men i pauserna så skriver jag på min Beethoven uppsats. Eller rättare sagt på en av hans symfonier. Jo på musiken så ska vi nämligen analysera en symfoni, vilket är riktigt svårt :/

Så jag måste nog återgå till skrivandet :p puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0