HELLUW

hej hej

Nu sitter jag faktiskt och skriver resension för boken jag läst på svenskan. Boken heter det fattas en tärning. Så det är väl det som jag gör just nu.

Det jag hunnit göra är att ha kollat lite på idol repriser, ätit, kollat bloggar m.m. Det går ju ganska bra hittills med min dagens lista likom :)

Alldeles nyss spelade jag faktiskt in en videoblogg, men jag är inte riktigt säker på om jag ska visa den, haha eftersom jag är lite blyg. Eller blyg och blyg men det är väl inte varje dag som man lägger ut en videoblogg men jag tänkte de kunde va kul + så är det lättare att visa dagens outfit på det sättet.

Om jag visar videobloggen så blir det också första gången som ni (som inte känner mig) får se/höra mig på riktigt. Eller på riktigt är det ju inte, men ni försår ju vad jag menar.

Hoppas ni gillade det jag visade i tidigare inlägget, som sagt så är det riktigt svårt att veta vad man ska skriva om + vad ni vill höra om. Så jag skulle uppskatta lite feedback och sånt. Min mail är [email protected]. Just so you know :)

Näe nu ska jag plugga och sedan chilla lite :) Puss på er söta läsare som läser min blogg! Det uppskattas verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0