HEJ HEJ

God morgon och god eftermiddag får jag säga eftersom att jag inte skrivit något idag :p

Imorse väckte mamma mig för att jag behöver plugga. Så det första jag gjorde på morgonen var att duscha och sedan äta frukost. Och oj, vilken god frukost jag åt :) Fattiga riddare och skrambled eggs. Ett bra fattiga riddare tips är att lägga bröden i ägg blandat med mjölk och sedan lägga dom i stekpannan och efter det så har man sirap och kanel som "pålägg". Det kan låta hur äckligt som helst, men det är skitgott, det kan mina vänner säga :) Det svenska recepted på fattiga riddare är att göra det är i pannkakssmet och sedan ha socker och kanel som "pålägg". Men jag gör som dem gör i Amerika :D :p

Efter det har jag bara pluggat :/ spanska..då...Och alldeles nyss åt jag lunch som var ris med kyckling wok. Mina föräldrar gick också nyss så nu ska jag vara ensam ända tills kl. 20.00...trist :/ Fast nu kan jag ju blogga :) (har dataförbud). Mina föräldrar har sagt till mig för många gånger nu, då jag suttit vid datan, så jag får sitta här i smyg :p

Ikväll är det dansen som gäller...TJOHOO! :D Och idag är det en speciell dag på dansen eftersom att vi ska bli serverade av efterätt av alla som haft på sina mobiler på lektionstid :D Vilket jag tycker är ett riktigt bra knep att göra så att man inte ska ha på mobilen...haha gottgris som jag är...

Näe nu ska jag faktiskt plugga lite so. Har ju inte kommit nån vart där..:/

Men kram på er så länge! <3<3<3...

Kommentarer
Postat av: FILIPPAA FJORTIS XD

ÅÅ jag har bakat massa :D för min mobil har ringt(A)jag är tydligen poppis för alla ringer mig(A) XD Men dt är tur er att min mobil ringt annars skulle det ju inte bli nått gotts för er :D
ÄLSKAR OLIVIA

2007-12-16 @ 17:53:26
Postat av: olivia

FILIPPAA FJORTIS XD: haha you wish that you are poppis, näe bara skoja gummsi.

OCH JAG ÄLSKAR FILIPPAY!

2007-12-16 @ 22:50:12
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0