HAHAHA SÅ MIN HUMOR

hej igen :p

hittade den här roliga saken hos kenza.blogg.se

och jag kände att jag helt enkelt behövde pröva den :p Kommer lägga in den på listor, även fast det egentligen inte är en riktig lista :)

skriv ditt namn med lillfingret: olivia
skriv ditt namn med armbågen: oliviujka

skriv ditt namn med pannan: 9098982 (haha bara siffror)

skriv ditt namn med foten: opöloilvgb oi
Skriv ditt namn med näsan: olivia (wohoo)
skriv ditt namn med örat:  y8h c
skriv ditt namn med munnen: olivia (vadå grym?)

haha det här är så olivia humor XD

Kommentarer
Postat av: Madde

haha tråkigaste Olivia xD .
och by the way, hade du tänkt lägga in dans filmen snart eller?! :D:D

2007-12-12 @ 20:55:13
URL: http://SoWhat.webblogg.se
Postat av: olivia

Madde: Yo, yo, yo Madde! Haha nej min humor är bäst! :D
Min mobil är typ snodd så nej :/ Men lägger in allt om jag hittar den eller får tillbaka den liksom.

Våra halkstrumpor finns bara från storlek 20-30 :p vi kanske är lite för stora för sånt XD

2007-12-12 @ 21:13:33
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0