GOD NATT

hej hopp

Asså jag måste vara galen men jag älskar sex and the city ahha, kollade på ett avsnitt nyss och snart kommer ett till :D TJOHOO :) eller så kanske jag missade de nyss :p

Jag glömde berätta lite saker som hände idag. Det första jag ska berätta kan man nog inte skratta åt om man inte var med men jag kan ju bara säga att jag höll på att dö där ett tag :p

Hannah och jag byter jackor inne i gallerian, och efter ett tag så frågar Hannah om hon får låna mitt lipsyl och jag säger ju ja då. Sedan efter ett tag så hör jag hur Hannah gör lite konstiga ljud så jag kollar på henne och där står hon med lipsyl fläckar över hela henne. Först så håller hon lipsylet i handen, har en fett stor lipsyl klump på handen, lipsyl på jackan och ja allt möjligt. Asså nu pratar vi inte om ett fast lipsyl utan nej ett flytande XD Gaarrhahaha (jag fick en liten skrattattack där :p) Lipsylet är nämligen trasigt vid toppen så hon hade typ tryckt och tryckt och återigen tryckt tills hela hon var fylld av lipsyl. Tillslut bestämmer vi oss för att lägga all lipsyl i min vasse burk :p Men fatta! Haha det var såå kul.

När jag kom hem så frågade mami lite om chanukka och helt plötsligt frågar hon om jag vill ha en till chanukka present och jag säger såklart ja. Sedan så fick jag en gilmore girls box :) Kul va? Så nu ska jag tillbringa lovet med lite gilmore girls.

Imorgon har vi skolavslutning och jag har ingen fucking ide vad jag ska ha på mig (sorry svordomen, men man måste ju svära ibland) Aja, jag får väl matcha ihop något kul haha :p

Näe nu ska jag kolla på sex and the city om det går på tv nu, jag tycker att ni också ska göra det! ;p

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vem älskar inte sex and the city?:P

2007-12-21 @ 08:26:56
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: olivia

Nattis: Haha, ja det kan man allt fråga sig :)

2007-12-21 @ 16:18:49
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0