GOD NATT

ännu ett god natt inlägg :)

Ikväll har jag kollat på the playboy mansion, haha så jäkla kul asså och sedan har jag kollat på dubbelavsnittet av sex and the city. Carrie och Aidan gjorde slut det här avsnittet :( Dom som var så söta ihop asså. Och grejen var att han hade betalat för deras lägenhet och nu när han flyttade ut så gav han Carrie ett brev där det stod att hon antingen måste betala sin lägenhet eller flytta. Dumma Aidan. Fast egentligen är det inte hans fel men ändå :(
I verkligheten så har ju hon hur mycket pengar som helst så om hon skulle flytta så skulle det typ vara för att få mer publicitet. Asså ibland hatar man kändisar när man tänker på hur jäkla mycket vi får slita här i Sverige och ändå inte få några bra betyg eller jobb, men till exempel Michael Jackson jo han får 7 miljarder för att sitta på en stol och säga drick coca cola everybody. Näe usch! Jag ska så bli känd när jag blir stor asså haha! Kan ni tänka er mig sitta på den där stolen och göra reklam för coca cola? Nej jag trodde väl inte det haha. Den tanken kan man ju drömma om, men man kan ju alltid försöka :D

Ojj, jag märker att jag inte är bäst på stycke indelning direkt :p Hoppas de e lungt. Själv irriterar jag mig på när man ska gå egenom ett långt inlägg som verkar bra :p

Asså jag skrev ett inlägg tidigare ikväll men det togs bort :( Men i det stod de att det är städrock i skolan imorgon och att det ska bli riktigt kul. Jag vet några stycken som ska vara med, så man har ju höga förväntningar haha :) Ni vet tofflorna jag fick av Hannah och Debbie idag? Asså dom är hur sköna som helst och jag har typ inte tagit av mig dom en endaste gång ikväll :D Rekomenderar duntofflor asså! :)

 såhär ser duntofflor ut då :) Som ni ser, väldigt sköna.


Men hörni. Jag skriver mer imorgon helt enkelt, så kolla in vid 16.00 tiden så ska det allt finnas nått litet inlägg här :)

 - hahah jag och mina roliga tecknade bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

passa på att ställ frågor idag , har nämligen frågestund :D

2007-12-20 @ 06:33:02
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: systugan

ja duntofflor är sköönt :)

2007-12-20 @ 17:04:29
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: olivia

Anonym: haha ok, tack så mycket :)

systugan: mm visst är det! :) Jag går faktiskt runt i dom hela tiden :D

2007-12-20 @ 22:27:56
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0