GOD NATT

Hej hopp.

Nu har jag precis kollat klart på sex and the city och det är bara världens underbaraste serie asså! Alltid när eftertexten kommer så ler jag, asså jag vet inte varför men jag tycker bara att hela serien är helt klockren! Ni kanske också har en sån där serie som ni bara "avgudar".

Ni vet ju att jag inte kan ta foton med min kamera, men jag kan beskriva vad jag hade på mig idag och vad jag ska ha imorgon :) Idag hade jag blåa jeans från tommy hilfiger, ett svart långt linne som jag hade under de linnet jag köpte på rea från H&M som var lila med en massa bokstäver på, sedan hade jag en svart kofta över från Wera och svarta stövlar.

Imorgon tänkte jag ha en vit t-shirt under en beige/brun klänning med knappar vid axelbanden, svarta jeans och antingen ankelboots eller vita tygskor :) Nu vet ni i alla fall lite vad jag har på mig :D

Imorgon är det bild TJOHOO, då ska jag ringa efter min mobil och kolla om det vibrerar från någonstans i bild salen där den försvann.

Hare bra och sov nu gott! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

SATC är nog mångas favorit. Mig inkluderat.

2007-12-19 @ 16:54:12
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: olivia

Linnea: Haha aa så är det nog :)

2007-12-19 @ 18:36:43
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0