GOD NATT

sista jag skriver idag.

Dansen var kul som vanligt, tråkigt med vikarie men det var ju ändå kul, om man brinner för något så blir ju det hela mycket roligare! Och jag brinner för dansen! Idag hade vi mycket fys, aj, aj, aj min mage :p Hon körde på mer än våran riktiga lärare så det blev riktigt tufft :) Och det är ju bara possitivt.

Det jag klarat av, av min lista idag är.

* Dansa
* Äta
* Plugga
* Kolla bloggar m.m.

typ det, bra va? :)

Imorgon är det sovmorgon till 9.25 :) Då vi ska samlas utanför saga för att se "this is England" Alla säger att den är jättebra så det ska bli riktigt kul :D

Imorgon är det en judisk helg som börjar - chanukka heter den. (har hört att den börjar imorgon i alla fall). Det är som jul, då man ger varandra klappar. Fast nu ger man varandra klappar i 8-dagar då. Fast jag har fått så mycket saker på den senaste tiden så jag får bara 1-present - och det räcker gott och väl för mig, eftersom jag får presenter från mina kompisar också. Det jag önskar mig är en digitalkamera från canon, så man får ju hoppas att man får en sån :) Det skulle vara bra, för då blir det mer bilder och sånt här på bloggen.

Idag visar jag er ingen videoblogg, hann inte. Så det får bli nån annan gång. haha :)

Det var allt för mig idag, haha, men skriver såklart mer imorgon.

god natt, dröm sött, sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sötnos

2007-12-03 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0