GOD MORNING SUNSHINES!

hello, hello

Imorgon har jag hemkunskapsprov och musikoprov, detta innebär att vi måste sitta i aulan i typ 3 timmar. Och jag är ju tvilling i stjärntecken och tvillingar blir oftast rastlösa, haha, inge bra.

När jag ändå pratar om raslöshet så tänkte jag passa på att berätta en jätterolig grej som hände när jag var yngre än nu, typ 12 år eller så. Då så pratade jag med min bästa killkompis på rasten.

Jag: åå, vad jag är rastlös!
Han: Men tack!
Jag: Vadå?
Han: Men rastlös betyder ju att du inte gillar att vara med mig på rasten!
Jag: Haha, näe rastlös betyder att jag inte har så mycket att göra/att jag vill springa runt lite o så.

Haha, det var riktigt kul. Han blev typ ledsen :p

Aja, måste typ gå tillbaka till mitt rum och plugga hemkunskap. Ha de bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0