GOD MORGON

hej hej

kommer skriva ganska kort eftersom jag snart ska ta bussen till slussen och träffa Hannah - haha bussen till slussen de rimmade (min humor, som ni aldrig kommer förstå er på) :p

idag har jag bara blicit väckt av pappa så att jag kunde äta frukost med familjen. Han behövde typ väcka mig 15 gånger innan jag vakna tahaa...:p

annars har jag bara ätit frukost, duschat, klätt på mig och sminkat mig - gamla vanliga rutinen.

Igår fick jag 2 sms från en väldigt betydelsefull person och på nått sätt kan han förvandla nån mening till världens mest betydelsefulla sms. Ville bara få det här ur mig för folks, I'm in like! :p istället för I'm in love om ni inte förstod :)
Näe nu ska jag inte låta Hannah vänta på mig :p Men ha en otroligt bra dag everybody :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0