GOD MORGON

hej hej ;)

Nu var det måndag och jag har sovit 3 timmar, tjohoo :p Det jobbiga var att jag använde mig av en gammal väckarklocka eftersom min mobil är spårlöst försvunnen, och det jag inte visste med den var att den går 1 timme tidigare och det är anledningen till varför jag sitter och skriver här nu. Ni kanske säger men hallå gå och lägg dig, men nu är det såhär att jag har svårt att somna efter att jag har duschat och klätt på mig :p Men man får lämna tröttheten här hemma och ta med all possitiv känsla och piggheten till skolan så får jag hoppas på det bästa :D

Funderar på att ta med mig lite frukt eftersom jag har ett matteprov idag, och när man har matteprov så sjunger typ all syrebrist så då tänkte jag att jag också skulle ha lite vatten med mig på lektion. Wish me luck kan jag bara säga! ;D

Näe nu ska jag ha det tråkigt och bara fördriva tiden haha, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0