GOD MORGON

hej hej

Nu har jag precis duschat, och det var bara hur skönt som helst att få tvätta håret, måste jag säga :) Annars så har min bror kommit :D Han kom ungefär vid 23.00 inatt. Det första vi gjorde va att äta lite och sedan diskutera världen. Jag står då på rättvisan i världen och att alla pengar man spenderar på krig kan man istället spendera på forska i olika sjukdomar och på "the global warming" (kom inte på vad det hette på svenska). The global warming är i alla fall jag riktigt rädd för eftersom att vi redan har sett ändringar i världen. Till exempel i Sverige så har vi inte någon vinter alls. Ingen snö, ingenting. Det är inte ens så kallt som det har varit vissa vintrar. Tänk er Sverige som ett tropiskt land i framtiden. Det går ju inte att tänka sig. Och tänk om jorden blir så upphettad att dom kalla länderna då bara är det länder man kan bo i eftersom att Grekland har typ 60 grader i solen. Då kanske Sverige har 40 grader i solen, och då måste alla andra personer på jorden flytta till just vissa länder. Frågan är ju om alla då kan bo i nordpolen? Det är bara en teori jag har, ni kanske också tänker mycket på världen i framtiden?

Haha näe slutsnackat om the global warming. Jag tror faktiskt att brorsan kröp ut ur sitt bo alldeles nyss så jag ska nog ta och säga god morgon :D Tänk så kul det var för mig att äntligen få träffa min kära broder! Det var heller inte lika stelt som jag trodde det skulle bli, han är ju ändå min bror liksom :)

Men ha en riktigt trevlig dag så skriver jag mer sen.

Kommentarer
Postat av: carro

tack så jättemycket.. mm, håller med dig.. perfekt människa :D
**
**
**
**
rosetty.blogg.se

2007-12-22 @ 12:14:40
URL: http://rosetty.blogg.se
Postat av: olivia

mm, tänk om alla skulle vara lika vackra som henne asså, då jävlar :p

2007-12-22 @ 12:20:03
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0