GOD MORGON OCH GOD JUL

ho ho ho

Hoppas ni har haft en trevlig julmorgon. Själv så blev man väckt vid typ 9.00 då man skulle upp och gratta pappa. Så vi tände ljus, gjorde risgrynsgröt och ja hela kalaset. Efter det så kom vi in, jag först. Och så sjöng vi ja må du leva på typ 100 språk :p. Efter det så var det dags för presentöppning. Han fick ett litet resekitt, en massa choklad, en mac data och en kaffebryggare. Mac datan och kaffe bryggaren var mer menat till hela familjen. :) Snälla bror som fixade det.

Alldeles nyss så gick Joachim och pappa till farmors grav eftersom det är hennes dödsdag idag, men jag, mamma och Alex gick inte med eftersom att vi ska dra ut på stan. Jag ska ju köpa dom sista klapparna och få lite råd till de klappar som inte är deras. Men det är liksom perfekt för nu får jag hjälp med exakt alla klappar ju. Alex hjälper mig med mammas present och mamma hjälper mig med Alex present :) Tjohoo :D

Ikväll så firar vi väl jul antar jag haha :p Annars så gör vi inte så mycket mer ståhej med det.

Jag kan ju berätta vad jag har på mig även fast det inte är lika kul när jag lägger ut bild, anyway.

Blått linne från abercrombie (la ut bild igår)
Ljusa jeans som är Linns (kolla i dagens outfit kategorin så hittar ni nog dom på bild någonstans)
Grå kofta från H&M (finns bild i inköp, tillsammans med de svarta jeansen)
Nya guldiga örhängen från H&M (massa blommmönster på)
Guldigt ihåligt hjärthalsband från Indiska (bara en kort kedja med ett ihåligt hjärta)
Vita skor från Lecoq
Grön jacka från fjällräven

och inget mer med det :)

Ha en fortsatt trevlig juldag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0