GOD MORGON - NYÅR! :)

hej hopp

Idag är det allt nyår och jag är riktigt, riktigt taggad :D På nyår har det alltid snöat - och just nu så är det en snöstorm utanför mitt fönster, kan det bli mer perfekt? :p

Igår smörde (shit hur stavar man det ordet egentligen? XD ) jag in mig med brun utan sol. Och man kan ju säga att det finns lite fel här och där, men det tar jag bara hand om senare :)

Idag har jag ett riktigt speckat schema asså. Fixa håret, sminka mig, klä på mig, raka benen, smörja in mig med bus, måla naglarna och allt annat mojs som jag behöver göra innan festen slår in.

Så jag måste sätta igång, men hare jättebra nu, och låt det här bli ert bästa nyår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0