GILMORE GIRLS OCH ETT ROLIGT SPEL

hej hej

Idag så såg jag klart på Gilmore Girls sesong 1. Asså vilket bra slut! Till er som tittar på Gilmore Girls:

Dean mötte Rory utanför hennes skola, men Rory stod just då och pratade med Tristan. Dean trodde ju då såklart att Rory och Tristan var ihop. Men när Rory sa: men jag älskar ju dig, din idiot, då fattade ju Dean att hon älskade honom så då blev dom ihop.

Max Medina hade friat till Lorelai, men då hade hon sagt att man behöver 1000 blommor för att hon ska kunna säga ja. Så när Lorelai en dag kom till jobbet, så stod det 1000 blommor i vasar överallt i entren. -> hon jobbar på ett världshus.

Åå jag höll på att dö, eller rättare sagt Jacqueline eftersom jag nöp henne skithårt i armen när jag såg det där :p Asså snacka om att spänna kroppen :)

Jag var nyss och besökte en hemsida där dom hade det här roliga spelet, som visar hur "smart" man är. Jag kom tyvärr bara till nivån typ super dum eller nått :p Meningen är att man ska få den störta dum-graden.

http://www.thegamehomepage.com/play/the-ultimate-idiot-test/

nu ska jag dra mig, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0