FUNDERINGAR

hej hej

Nu sitter familjen och kollar på 300, men det är inte direkt min favoritfilm om man säger så :/ Krigsfilmer är liksom inte min grej hehe :p

Annars så har jag bara sovit riktigt gott idag, men det dåliga med det är att jag är skit pigg nu haha! Men jag får väl pressa ihop ögonen och räkna får så går det nog bra :)

Imorgon har jag inte direkt några planer på att göra något, men jag kanske träffar Hannah en sista gång innan hon åker :( Japp, nästan alla mina kompisar drar till Göteborg! Vafan ska jag göra då liksom?!? :p Jag får väl titta på lite filmer nu när vi har kopplat in datan till tvn, och vi har en massa filmer på datan :)

Så på tal om filmer, så hade jag tänkt att kolla på Pans Labyrinth som min brorsa rekomenderade till familjen :) Han har ju typ sett alla filmer som är "inne" i Sverige nu...han bor ju i Amerika och där sänds allting som vi ser nu, ett år tidigare i Amerika. Åå jag vill så bo i Amerika. Riktigt coolt asså haha! Men han säger bara åter och åter igen: Vad är det som är så coolt med Amerika? Men hallå, han har ju vant sig :p

Jag funderar också på att byta profilbild. Ingen aning till vad, men nu när vi har en webbcam så kan jag nog allt ta och sätta mig framför datan och ta nått fint foto :) Några ideer? Asså kanske inte närbild liksom, för då blir det ju ganska trist. Men jag kan tänka mig nån "halvkropps bild" av nått slag.

Nu ska jag försöka trötta ut mig, så att jag kan skriva nått litet "god morgon" inlägg till er imorgon :) Jag måste bara återigen säga hur tacksam jag är för att ni läsare, läser min blogg! <3. För bara några månader sedan så hade jag liksom typ 2 besökare om dan, men nu är det allt ändrat :D Så tack till er som läser min blogg, det värmer verkligen. Och tack till er som tar modet till och skriver en liten komentar då och då :) Alltid kul att läsa era åsikter och så. Kärlek till er! <3

 - bilder ur filmen 300.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0