FREDAG

hej hej :)

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Har nämligen varit hemma från skolan. Nyss såg jag en riktigt bra film som handlade om en romans mellan Halley Berry (hur man nu stavar) och "Tea Bag". Riktigt bra! Men jag vet tyvärr inte vad filmen hette, annars skulle jag sagt det.

Just nu har jag riktigt mycket läxor att göra. So, matte, spanska och engelska. Så man kan verkligen säga att jag har mycket press på mig nu. Men det sköna är ju att nästa vecka inte inehåller några läxor alls! Ej heller prov. Så nu ska man bara ta sig egenom alla lektioner och sedan ha ett riktigt skönt lov, som btw kommer vara så bra! :D

Hoppas alla mår bra! :)

Nu ska jag titta runt på internet och sedan försöka plugga lite. Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0