FOLKS, JAG HAR FÅTT EN NY FAVVO LÅT!

hej igen


som ni läste så har jag fått en ny favoritlåt. Så jäkla bra asså.



Crosser - José Gonzales.

José har gjort en annan låt som tilltalat mycket som heter heartbeats. Den låten var faktiskt en ledarsång på Glämsta för några år sedan. Som kanske var den bästa Glämsta låten någonsin. För er nya, så är Glämsta ett läger som jag brukar åka på varje sommar men nu så är jag tyvärr för gammal för att kunna åka, så nu får man vara ledare istället och det är ju också kul :D Fast att vara barn på Glämsta är roligare för då får man smyga ut på natten, stå i kö till matsalen och en massa annat då...

Hoppas alla har haft en jäklans bra helg :p Min har i alla fall varit bättre en vissa andra helger man haft, men jag har saknat Hannah, för hon är nämligen i Lund :/ Är van att typ ringa henne varje dag...:p :)

Snart bär jag mig av till dansen...så hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-12-09 @ 19:01:15
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: olivia

FashionWay: Tack så mycket, nu är jag medlem :p

2007-12-09 @ 22:24:56
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0