EN VECKA KVAR...

hej hopp.

Idag har det varit en mer speciell dag än vanligt. Först så hade jag ju sovit i 3 timmar så det var lite nytt att komma till skolan trött som trötter han själv. (en av dom 7 dvärgarna i snövit). Men jag klarade mig att ta mig egenom dagen utan att klaga :D

Under den här dagen så har vi fått reda på ganska många betyg, och haft lite betygsnack samt ett prov i matte. Betygen gick bra, hade höjt mig i flera ämnen :D och matteprovet gick också hyfsatt bra, men mer än så vågar jag inte säga för man vet ju aldrig hur det kommer gå i slutändan :p I hope for the best...

Nu är jag hemma och har precis ätit middag, vilket var ris med biffwook - likt yakiniku. Mums så gott det var! Snart ska jag också sätta igång med lite plugg jag kommit efter med :/ Men som tur är så är den inte världens svåraste ämnen, utan lite b-ämnen och b-läxor.

Men ha det så bra allesammans, så skriver jag förmodligen senare. Tack till er som kommenterar btw :D Söta ni är :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att sova 3 timmar :(

2007-12-17 @ 17:24:18
Postat av: sarah

jobbigt att sova 3 timamr :(

2007-12-17 @ 17:24:45
Postat av: olivia

Sarah: Mm verkligen! :/ Men jag ska nog gå och sova snart haha :D

2007-12-17 @ 17:27:24
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar: Ne men gud, vad jobbigt! Ja det förstår jag. :( Jag som blev lite förtvivlad när jag glömt min hemma :P

2007-12-17 @ 17:42:56
URL: http://faannybackman.blogg.se
Postat av: DianaKines

Svar: julkalendern blir dåligare och dåligare känns det som, eller denna är väl helt helt okej, ser mest för att det är ngn sort barntradition (A) ,, haha. men när man var mindre var ju kalendrarna bättre, ex mysteriet på greveholm, när karusellerna sover, osv osv ^^ du kanske förstår !!

iaf ..
Själv sov jag 13 tim för ngn vecka sedan. haha men då bara för jag avr sjuk och behövde sömn!
Ha en bra dag !!!

2007-12-17 @ 18:35:57
URL: http://Dianakines.blogg.se
Postat av: olivia

Fanny: Mm det är riktigt jobbigt, men det jobbigaste är att berätta för mina föräldrar, vilket jag inte gjort ännu :p

Dianakines: Haha, aa jag antar att det är det. Mysteriet på greveholm var sjukt bra, jag gillar typ den fortfarande. Jag antar att man inte hade sett så bra filmner vid den åldern och då var väl allt bra, inte sant? haha

Detsamma!

2007-12-17 @ 22:07:51
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0