EFTER EN HEL DAG

hej hej

Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Bara kollat på film och vilat typ, men det är ju också possitivt eftersom att det är nyår imorgon!!! :D:D:D så jäkla kul asså. Men hallå?!?!? Varför har man typ ingen stämning det här året? Jag hade ingen julstämning och ingen nyårsstämning...konstigt värre. Jag antar dock att nyårsstämningen kommer imorgon, när man sätter igång.

Jag såg ju filmen pan's labyrinth idag och den var otroligt bra. Hela filmen är på spanska och vi hade bara engelsk text, haha, så jag fick en spanska och en engelska lektion samtidigt :p Filmen handlar i alla fall om en liten flicka, vars mamma är gravid. Men tyvärr så har graviditeten gjort mamman sjuk. Och hennes dotter börjar skapa en fantasivärld i sitt huvud, där hon ser olika figurer som ska hjälpa henne genom hennes mammas sjukhet. En konsitg figur ger flickan en rot som ska hjälpa mamman, men mammans man är typ helt sjuk i huvudet så han säger åt mamman att göra sig av med roten. Och självklart gör hon det. Slutet får ni se själva, om ni nu blir nyfikna och vill se den.

Imorgon så ska vi ha en guld och silver fest här hemma. Själv ska jag följa temat guld. Så jag ska ha en guldig klänning med svart spets utanpå, guldiga örhängen och pumps. Det blir så fint så :p
Vi kommer då smälla raketer, äta hummer & oxfilé. Och allt annat som man gör varje nyår :)

Hoppas ni alla får ett riktigt gott nytt år, men jag skriver såklart imorgon. (kanske lite ikväll också om jag får "inspration") Skriv gärna om det är nått ämne ni vill att jag ska skriva om, annars om det jag skriver är bra, så säg gärna till då med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0