EFTER EN DAG PÅ STAN

hej hej

Först tänkte jag visa vad jag köpt idag, kommer dock inte kunna visa allt eftersom det inte finns bilder på nätet och jag orkar inte ta med min dåliga mobilkamera. :

ett litet armband från H&M - 59.50 kr.

 Sen ett enkelt linne som också är ifrån H&M - 49.50 kr.

Sedan köpte jag en klänning ifrån Gina Tricot som är en grå t-shirt och sedan så är det en svart kjol som är fastsydd i midjan. - 149 kr.

Idag så började jag och Hannah att vara på götgatan där vi var typ hela dagen. Mot slutet så tog vi en macka på 7-eleven. Sedan har vi bara strosat runt på stan och köpt lite olika saker båda två. Under dagen såg vi också lite roligt folk här och där :p Jaaaa, sen så åkte vi till H&M på t-centralen och sen åkte jag hem pga riktigt jobbig huvudverk och trötthet :p Och när jag sitter på bussen så ringer Hannah och säger: Jag har ingenting att göra. Och då erbjöd jag Hannah att följa med hem till mig och det är där vi är nu :) Eller Hannah har gått hem men annars så är det min dag i helhet :)

Nu ska jag updatera mig på bloggar och sedan kanske ta en liten siesta :) - tupplur :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0