DATASALEN

hej hej

Nu har vi so, som vanligt och jag har riktigt svårt att koncentrera mig :/

Min ryggverk verkar ha blivit bättre, i hope, men man vet ju aldrig hur det blir senare under dagen, men om den nu är över så ska jag dansa loss på dansen på söndag :p Har saknat dansen otroligt mycket, även fast jag bara missat en lektion.

Idag har vi prov i biologi och jag kommer få ett fett stort IG! Så jävla dålig är jag. Jag somnade ju liksom igår och då så somnade jag om när jag vaknade tror jag, så nu har jag typ inte pluggat. Aja...

På fredag så ska vårat so arbete vara inlämnat och jag kan inte! Shit. Inge bra asså. Jag fattar liksom inte vad man ska göra ju. haha nu låter det som om jag är värsta IG barnet, men det är jag vaktiskt inte. Har bara en dålig period just nu, så jäkla skoltrött!

Slutklagat för mig nu, haha. Näe usch, man ska inte klaga, inge bra, inge bra. Har faktiskt hört av några att jag klagar för mycket och det är ju ingen bra egenskap precis, så nu försöker jag bättra mig, och det går ju sådär, hihih.

Idag har vi faktiskt bild och det är ju skitkul! :D:D:D:D Då njuter man nästan lite faktiskt, eftersom att det är det ända ämnet som man inte anstränger hjärnan på, asså man kopplar ju av. Det är ju bara att rita lite sträck hit och dit och sedan färglägga, och om det blir fel så suddar man ju bara. Ååå, längtar! :p

Nu ska jag faktiskt försöka plugga lite so om jag nu inte kör fast som vanligt.

Men hejdå så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0