DATASALEN

hey hey

Nu är jag i datasalen och vi har so. Gissa vad jag har gått runt med hela dagen? Jo en korsett, åå så kul :p Det ända roliga med det är ju att när folk kanske kramar mig så får dom en chock och ba: Vad har du på magen? :o

Roliga ämnen idag: SERO. Så jäkla tråkigt. Asså matten var ju ganska rolig, men det var ju bara för att jag och Nathalie blev så triggade och ivriga för att kunna lösa de skitsvåra problemtalen. :p

nu ska jag försöka plugga so, men det är bara så jävla svårt :/

Kul att se på bloggen ikväll:

* Video filmer och bilder
* Mammas fina brev till min gympalärare om att jag ej kan medverka.
* Kanske lite kändisar

och sånt, som jag annars brukar skriva om :)

Hejdå...

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha ja för fan va vi blev triggade på matten idag:)
vi va faktiskt jätte duktiga!

2007-12-11 @ 22:30:37
URL: http://nathalietaub.blogg.se
Postat av: olivia

Nattis: Haha, aa min hjärna började typ hyperventilera, kändes det som :p

2007-12-11 @ 22:33:04
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0