DATASALEN

hej hej

tänkte bara börja med att säga att Micaela Prien i min klass är bäst! :) :D

Idag så hade vi en riktigt lång håltimma så jag, Putte och Hannah gick hem till Gabbi. När vi kommit fram så gick vi och handlade spagetti, grädde och tomatsås med oliver. Så det blev vår lunch - pasta med olivtomatsås. Riktigt gott btw.

När vi ätit klart så var det dags för Gabbi att bege sig till skolan och jag, Hannah och Putte skulle gå på stan. När vi är påväg till tunnelbanan så ser vi att en last med Hägaen Dazs  

Och jag och Hannah var lite busiga så vi tog 2 :p Mums! Så jag, Hannah, Putte och Gabbi delade på 2 Stawberry & Cream. Det roliga var att när vi var på tunnelebanan så tappade vi glassburken och Putte ramlade nästan på en barnvagn. Sedan så var det ingen av oss som tog upp glassburken utan den låg bara på tunnelbanegolvet och rollade fram och tillbaka, och alla runt omkring skrattade med oss :p

Efter det här så gick jag, Putte och Hannah till Daniel, David och Philip som satt på McDonalds. Vi 6 gick typ bara runt och strosade på stan tills vi skulle tillbaka till skolan. Sedan gick killarna lite tidigare än oss, och när vi tillslut var nere i tunnelbanan så säger Putte: Men Hannah, är inte det där den där killen som ropade för hon har bajsbruna stövlar till dig? Och så kollar jag och Hannah och ser att det är den killen (vi har sett honom förut, då han skrek efter oss för hon har bajsbruna stövlar och stirrade på hannahs skor). Samma stora röda hörlurar haha! :p Det roliga var att han sedan såg att vi tittade och då skrek han: Men titta! Där är ju hon, för hon har bajsbruna stöövlaaar!

Haha jag höll på att dö av garv. Sedan så ser vi att han kommer emot oss, så alla tre börjar springa lite försiktigt fram i tunnelbanan och alla runt omkring skrattade än en gång :p

Det var våran roliga dag :) Nu sitter jag i datasalen och vi har so, men nu slutar vi så jag är snart hemma och då kan jag skriva ett nytt inlägg.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Artur:D:D

Haha sjuukt skum snubbe fast ja brukar skrika lite konstiga grejer oxå det kan hända.
Alla måste ju få sina ryck ibland:P

2007-12-11 @ 13:06:21
Postat av: Artur :D:D

Ja komnstig snubb men man måste juu få sina ryck o skrika grejer :P

Jagk an erkänna ja e lite CP o göra så oxå iblnad :D:D

2007-12-11 @ 13:12:06
Postat av: olivia

Artur:D:D: haha, fett scary! Jag skulle typ bli skitskraj om jag skulle va ensam med en sån "snubbe".

2007-12-11 @ 22:27:03
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0