DATASALEN

HEJ HOPP! :D

Idag så har jag bara varit i skolan och så haha. Nu har vi So och vi sitter som sagt i datasalen. Första lektionen vi hade var idrott, då dansade vi bugg vilket var riktigt kul. Vissa killar var faktiskt jättebra på att prata och dansa samtidigt = + poäng :p Sen efter den här lektionen så har vi svenska och det ska bli kul eftersom att man då får lyssna på lite föredrag :)

Måste bara få ta ut min ilska här: Asså, fan vad fittiga folk kan vara ibland! Är det svårt att bara låta bli den ni inte tycker om eller? Måste man vara fett fittig mot den också?!? Så jävla dålig stil för ni skulle bli skitsura om någon skulle göra så mot er, då skulle det bli värsta bitchfighten. Så lägg av! Och skit bara i det! Är det så svårt?

Haha, nu har jag ilskat ut mig lite, och det var skönt, för man kan bli så irriterad ibland. Detta är tillägnat till många so no defence ni som inte känner er träffade.

Ska bara skriva en sak om min kompis Martin, för annars blir han ju så ledsen :/ :p

Hej Missie! Du är en skitbra vän, det ska du veta! :D Hoppas du har ett fortsatt bra liv! haha det låter som om vi inte kommer träffas nå mer :p men men ... hej på dej i alla fall :D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du dansade också bra:D

2007-12-07 @ 14:20:18
Postat av: olivia

Anonym: Tack haha! :p

2007-12-07 @ 20:25:25
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0