DATASALEN

Och så var det måndag. 

Nu så sitter vi i datasalen eftersom vi har So. Skönt att börja 9.35! Våran lärare är sjuk och ändå så sitter vi i datsalen, lite halv tokigt :/ :p 

Igår var det Chanukka! :D Chanukka är ungefär som julafton, för er som undrar. Så när man firar Chanukka så äter man också en finare middag + får presenter. Fast igår så fick jag inte nån present, eller man kan ju säga att jag fick en slagt present, eftersom att vi fick våran ursnygga diskmaskin igår. Kan visa bilder ikväll. Då ska jag också visa en bild på vem jag går förbi varje dag! :) 

Japp, det finns inte så mycket att säga direkt. Det är ganska långtråkigt här. Händer typ ingenting. Så jag skriver mer ikväll helt enkelt :) 

puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0