DATASALEN

hej hej

För första gången på länge så har jag faktiskt inte svenska nu när jag är i datasalen utan jag har so. Vi ska skriva något om i-länder typ.

Vi hade ju prov idag och det gick ju sådär. Ganska bra faktiskt. Musikprovet var lättast dåra. :)

Det är så jobbigt, eftersom att jag fortfarande är trött :/ lite konstigt tycker jag...Är man sjuk då eller? :p

Idag har jag dans igen, och jag måste bara säga att jag verkligen behöver sova, så jag kanske inte skriver så mycket idag. Sorry.

Nu orkar jag inte skriva mer, pga huvudverk :/

puss så länge!

Kommentarer
Postat av: jacob

Hej Lilli!

kul att du "slipper" So. Det är så jobbit att våra lärare måste ge oss så mycket arbeten, men nu ska jag sluta tjata. ;)
Synd att du mår dåligt, du får krya på dig

2007-12-03 @ 15:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0